שאלות ותשובות
כללי
-
למי מתאים האתר?
האתר מתאים לגברים ונשים המעוניינים ביצירת קשר (למטרות רומנטיות או אחרות) עם אנשים בעלי תפיסת עולם דומה לשלהם: צמחונים, טבעונים או מי שנמצא בדרך לשם, וכל מי שחמלה כלפיי בעלי חיים היא חלק בלתי נפרד מחייו.
-
מצאתי באג באתר. למי עליי לדווח?
אם נתקלתם בבעיה בעת הגלישה באתר נשמח אם תדווחו לנו עליה באמצעות טופס צור קשר או ישירות למייל: [email protected]
-
אני מעוניין בשיתוף פעולה עם אתרכם. כיצד ניתן ליצור עמכם קשר?
ניתן ליצור קשר באמצעות עמוד צור קשר או באמצעות שליחת מייל ישירות לכתובת: [email protected]
-
האם האתר בתשלום?
ההרשמה לאתר היא חינם והיא כוללת גלישה חופשית באתר, צפייה בכרטיסים, שליחת הודעות באתר ועוד. קריאת הודעות שהתקבלו לתיבת ההודעות הינה בתשלום.
-
כיצד ניתן לקרוא הודעות?
ניתן לקרוא הודעות במצבים הבאים- את/ה מנויה, הצד השני מנוי, יש לך נקודת קריאה חינמית שמחולקת בכל ראשון לחודש.
-
מהן נקודות?
כל משתמש שאינו מנוי באתר מקבל אחת לחודש נקודה המאפשרת לקרוא הודעה אחת. הנקודה ניתנת בתחילת החודש. לא ניתן לצבור נקודות.
-
כיצד מבטלים מנוי מתחדש?
על מנת לסיים את תקופת המנוי יש לשלוח לנו מייל לצור קשר ובו בקשה להפסקת המנוי לפני מועד החידוש. אם ברצונך לבטל את המנוי לפני תום התקופה, ניתן לעשות זאת על פי מדיניות הביטולים שמופיעה בתקנון האתר. מנוי שנקנה דרך חנות האפליקציות של אפל (iTunes) יש לבטל באופן עצמאי דרך חשבונכם באייטיונז. להסבר: https://support.apple.com/he-il/HT202039
חיפוש
-
מהו חיפוש מהיר?
חיפוש מהיר הינו כלי המאפשר לכם לבצע חיפוש על פי חלק מהפרמטרים שמילאתם בזמן ההרשמה (לדוגמה: גיל, איזור מגורים, העדפה), על מנת להציג חברים באתר באופן המהיר ביותר.
-
מהו חיפוש מתקדם?
חיפוש מתקדם הינו כלי המאפשר לכם להגדיר את מי אתם מחפשים ברמת הפירוט הגבוהה ביותר. בכל שלב ניתן לחזור להעדפות החיפוש ולשנות את ההגדרות. כדי לגשת לחיפוש מתקדם יש לגשת לניהול חשבון וללחוץ על 'חיפוש מתקדם', או לחלופין ללחוץ על הקישור 'חיפוש מתקדם' שבתחתית תיבת החיפוש המהיר שבראש האתר.
הודעות
-
כיצד אדע אם משתמש מסויים זמין לצ'אט?
משתמשים שנמצאים אונליין יופיעו ברשימת ה- Online שבאתר ובסמוך לשם המשתמש שלהם יופיע אייקון מיוחד- Online.
-
שלחתי הודעה למשתמש באתר. כיצד אדע האם ההודעה נקראה?
ליד כל הודעה שנשלחת תוכלו לראות שני סימוני V. כאשר הסימונים צבועים באפור המשמעות היא שהודעתכם נשלחה והגיעה ליעדה. הסימונים ייצבעו בכחול ברגע שההודעה תיקרא על ידי הנמען.
-
כיצד ניתן למחוק הודעות?
לא ניתן למחוק הודעות. הודעות ישנות נמחקות מהמערכת לאחר שנה.
-
כיצד אוכל לחסום משתמש מלפנות אליי?
בתחתית הכרטיס המורחב של כל משתמש מופיע כפתור 'חסימה'. לחיצה על כפתור זה תוסיף את המשתמש לרשימת החסומים שלך, ומרגע זה אותו משתמש לא יוכל לשלוח לך הודעות.
-
כיצד ניתן להסיר משתמש מרשימת החסומים?
במדור ניהול חשבון יש להיכנס ל'ניהול רשימת חסומים'. בעמוד זה תופיע רשימה של כל המשתמשים שחסמתם. כדי להסיר מישהו מהרשימה יש ללחוץ על 'הסרה מרשימת החסומים' שבתחתית הכרטיס.
-
נתקלתי בכרטיס חשוד או מטריד באתר. למי אוכל לדווח עליו?
אם נתקלתם בכרטיס שנראה לכם מזוייף או במשתמש שהתנהגותו אינה הולמת את רוח האתר, ניתן לדווח להנהלת האתר באמצעות לחיצה על כפתור 'דווח למערכת על כרטיס לא תקין', הנמצא בתחתית הכרטיס המורחב של כל משתמש. הדיווח מגיע אך ורק למנהלי האתר.
-
קיבלתי התראה על הודעה חדשה למייל אך בתיבת ההודעות באתר אין לי הודעות חדשות.
מדובר בהודעה שנשלחה על ידי משתמש שנמחק מהמערכת על ידי מנהלי האתר.
-
התראות על הודעות חדשות באתר לא מגיעות לאימייל שלי. מה לעשות?
בדקו את תיקיית דואר זבל / spam בדואר האלקטרוני שלכם. יתכן והמיילים מגיעים לשם. במידה ומצאתם את המיילים שם, לחצו על "לא דואר זבל/לא ספאם" ותקבלו את המיילים לתיבת הדואר הנכנס. אם לא מצאתם את ההודעות בתיקיית הזבל, אנא דווחו על הבעיה באמצעות עמוד צור קשר.
ניהול חשבון
-
האם ניתן לעדכן פרטים או תמונות בכרטיס האישי שלי?
כן. באמצעות מדור ניהול חשבון ניתן לערוך את הפרטים האישיים שלכם וכן למחוק או להעלות תמונות לכרטיס.
-
כיצד אוכל לשנות את הסיסמה שלי?
כדי לשנות את הסיסמה יש לגשת לניהול חשבון ולבחור באופציה 'עדכון סיסמה'.
-
כיצד אוכל להקפיא או למחוק את הכרטיס שלי?
לא ניתן למחוק חשבון. יש להקפיא את החשבון דרך מדור ניהול חשבון. לאחר תקופה של הקפאה המערכת מסירה אוטומטית את החשבונות הלא פעילים שבאתר. שימו לב: כל כניסה מחודשת לאתר, מפעילה את החשבון מחדש כך שאם הקפאתם את החשבון ואתם מעוניינים שהוא ישאר לא פעיל ולבסוף ימחק, אין להכנס לאתר.
-
שכחתי את הסיסמה שלי. מה לעשות?
יש להיכנס לעמוד איפוס סיסמה ולהזין את כתובת המייל עמו נרשמתם לאתר. סיסמה חדשה תשלח לכתובת שהזנתם.
-
העלתי תמונות לאתר. מדוע הן עדיין לא מופיעות בכרטיס שלי?
כל תמונה שמעלים לאתר ממתינה לאישור מנהלי האתר. אישור תמונות לוקח עד 10 שעות (לרוב פחות מזה). בסופי שבוע וחגים אישור התמונות לוקח יותר זמן כיוון שמשרדינו סגורים.
-
מדוע נדחתה התמונה שהעליתי?
תמונות לא מאושרות מהסיבות הבאות: 1. תמונות מזוייפות שהורדו מאתרים אחרים. 2. תמונות שאינן שלכם, כגון: תמונות נוף, חפצים, בע"ח וכו'. 3. תמונות חשופות, תמונות בבגדים תחתונים ו/או כל תמונה שמשדרת משהו לא הגון שלא הולם את רוח האתר. 4. תמונות עם ילדים.
-
האם אוכל לפרסם את שמי המלא או את כתובת המייל שלי בכרטיסי האישי?
לא. פרסום פרטי יצירת קשר (שם מלא, טלפון, אימייל, כינוי בפייסבוק וכד') היא בניגוד לתקנון האתר. משתמש אשר יפרסם פרטים מסוג זה – כרטיסו ייחסם על ידי הנהלת האתר.
רשימות
-
כיצד אדע אם מישהו צפה בכרטיס שלי?
במדור רשימות מופיע קישור בשם 'צפו בי'. לחיצה על קישור זה תעביר לעמוד ובו רשימת כל הפרופילים שצפו בכרטיס שלכם, לפי סדר כרונולוגי.
-
מה זה כפתור הוסף למועדפים? היכן אוכל לצפות ברשימת המועדפים שלי?
כפתור הוסף למועדפים מאפשר לכם לצרף משתמשים לרשימת המועדפים שלכם ובכך להגיע אליהם בכל פעם במהירות וביעילות. כדי לצפות ברשימת המועדפים שלכם יש לגשת לרשימות וללחוץ על הקישור 'צרפתי למועדפים'.
-
כיצד אוכל להסיר משתמש מרשימת המועדפים שלי?
כדי להסיר משתמש מרשימת המועדפים יש לגשת לניהול חשבון ולהיכנס לניהול רשימת מועדפים. בעמוד זה תופיע רשימה של כל המשתמשים המועדפים שלכם. כדי להסיר מישהו מהרשימה יש ללחוץ על 'הסרה מרשימת המועדפים' שבתחתית הכרטיס.
-
כיצד אוכל לדעת מי צירף אותי לרשימת המועדפים שלו?
כדי לצפות ברשימת המשתמשים שהוסיפו את הכרטיס שלכם למועדפים שלהם יש לגשת לרשימות וללחוץ על הקישור 'צרפו אותי למועדפים'.